Portfolio voor begrafenisondernemingen

Vector

We willen graag ons enorme project aan je voorstellen: SEO optimalisatie voor het uitvaart bedrijf Funus Uitvaartzorg

Over het bedrijf

Hallo, ik ben Björn Livestro, mede-eigenaar van Online Sharks.

Ik ben geboren in een familie waar iedereen in de uitvaartbranche zit. Ik werk dus al sinds mijn 16e in de begrafenisbranche. En toen ik 20 was, ben ik ook mijn eigen bedrijf begonnen – online doodskisten en urnen verkopen.

Ik ken dus alle ins en outs van de uitvaartbranche. 

Toen we een nieuw websiteontwikkelingsbedrijf openden, waren onze eerste klanten onze vrienden en partners uit de uitvaartbranche.

Vandaag de dag omvat onze portfolio meer dan 30 begrafeniswebsites. Hier zijn slechts enkele van onze klanten:

We werken zowel met reguliere uitvaartondernemingen die geïnteresseerd zijn in conversie. We werken ook met websites van crematoria, uitvaartwinkels, uitvaartcentra, enz. Waar boekings- en betalingssystemen nodig zijn, etc.

Wij streven ernaar de conversie op onze website te verbeteren door een reeks gerichte maatregelen. Om te beginnen concentreren we ons op het verbeteren van het ontwerp en de navigatie, waardoor onze website aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk wordt. We optimaliseren ook de mobiele versie van de site, zodat onze bezoekers deze gemakkelijk kunnen bekijken vanaf elk apparaat.

We besteden speciale aandacht aan het verbeteren van de laadsnelheid van de site, door afbeeldingen te optimaliseren, caching te gebruiken en JavaScript en CSS code te minimaliseren. Dit zal helpen de laadtijd van pagina’s te verminderen en de tevredenheid van gebruikers te verhogen.

We werken ook actief aan zoekmachineoptimalisatie (SEO) om de zichtbaarheid van onze site in zoekmachines te verbeteren door gebruik te maken van trefwoorden, meta tags en contentoptimalisatie.

Belangrijke onderdelen van onze inspanningen zijn de beoordelingen en getuigenissen van tevreden klanten, die we op de site plaatsen om het vertrouwen van nieuwe bezoekers te verhogen. We werken ook aan het verbeteren van feedbackformulieren, door ze zo kort en eenvoudig mogelijk te maken om in te vullen.

Door middel van A/B-testen analyseren we regelmatig de effectiviteit van verschillende site-elementen, zoals koppen, call-to-action knoppen en afbeeldingen, om te ontdekken wat onze gebruikers het meest aanzet tot actie.

Tot slot gebruiken we actief websiteanalyse om het gedrag en de voorkeuren van gebruikers te bestuderen, wat ons helpt weloverwogen beslissingen te nemen over verdere optimalisatie van onze site.

 

Je kunt ook het ontwerp van de site voor het uitvaartcentrum in detail bekijken

een website voor de online verkoop van doodskisten

en een casestudy met 11 websites van één bedrijf voor verschillende steden (er komt een pagina met alle functies)

 

We zijn ook trots op ons SEO-project. We zijn erin geslaagd om 11 sites naar de top van Google te brengen, naar de 1e plaats voor zoekopdrachten [uitvaart + stadsnaam].

We zijn een professioneel SEO setup bedrijf. Case studie:

Wil je een website die voor jou werkt?

Neem nu contact met ons op!

Vul je gegevens in en wij nemen binnen 2 uur contact met je op!