Wilt jij onlinge gevonden worden? Wij kunnen
helpen

Bij Online Sharks weten we hoe we jouw website op de eerste pagina van Google kunnen krijgen. Het is niet moeilijk, maar je moet wel de juiste kennis hebben!

Efficiëntie en kwaliteit

De beste oplossingen om jouw bedrijfswinsten te verhogen

Individuele aanpak

Ieder bedrijf heeft andere concurrenten

Garantie op kwaliteit

We hebben bewezen kwaliteit geleverd

Alles onder één dak

Zo houden we de lijntjes kort en kunnen we altijd helpen

Hoogwaardig en bijzonder

Bij Online Sharks zorgen we voor uitstekende SEO, zodat je bedrijf beter gevonden wordt, gebruiksvriendelijk is en aan je zakelijke doelstellingen voldoet. Geen stress, geen zoektocht naar extra specialisten en geen andere ongemakken – gewoon effectieve strategieën, duidelijke resultaten en uitgebreide service. Daarnaast staan we altijd open voor aanpassingen, zodat je tevreden blijft.

‘Een website is de eerste indruk voor een potentiële klant’

Bjorn Livestro

Mede-Oprichter

Laten we beginnen!

Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om naar je behoeften te luisteren en je te helpen om online vindbaar te worden.

Wat een SEO audit inhoudt

Ontdek wat is inbegrepen in het SEO optimalisatie pakket

1

Verkeersanalyse

De eerste stap van de audit is wanneer we kijken naar hoe mensen de website vinden, vooral via organische zoekresultaten. We analyseren hoe goed de website presteert. We zoeken naar eventuele dalingen in het verkeer of andere vreemde zaken om problemen met zoekmachinealgoritmen te voorkomen

Verkeersanalyse helpt bij het beantwoorden van de volgende vragen:

Welke pagina’s en secties op de website trekken de meeste bezoekers aan? Welke zoekwoorden leiden gebruikers het vaakst naar je website? Hoe goed scoort je website voor belangrijke zoekwoorden in jouw branche? Wordt jouw website beïnvloed door de updates van het Google-algoritme? Is er sprake van seizoensgebondenheid in zoekopdrachten in jouw branche?

2

Technische website-analyse

Dit is een van de belangrijkste stappen in een SEO-audit. We gebruiken onze takenlijst om te controleren hoe goed je website is geoptimaliseerd, van titels tot fouten in de links op de site

Dit punt zal antwoord geven op de volgende vragen:

Welke problemen heb je met SEO op jouw website?Hebben technische SEO-problemen invloed op jouw zichtbaarheid? Voldoet je website aan de eisen en normen van SEO? Kunnen zoekmachines alle inhoud op je website correct indexeren? Is de structuur van de pagina’s en URL’s juist?

3

Analyse van de website-inhoud

De kwaliteit van de teksten heeft invloed op de gebruiksvriendelijkheid van de website en hoe deze wordt gevonden in zoekopdrachten. Tijdens de website-audit zullen we controleren hoe goed jouw informatie eruitziet en of er fouten zijn die betrekking hebben op de teksten op de website

Dankzij de uitgevoerde analyse krijg je antwoorden op de volgende vragen:

Zijn jouw teksten geschikt voor SEO? Maak je gebruik van gekopieerde teksten? Concurreren de trefwoorden op de website met elkaar?

4

SEO-analyse

Hoe gebruikers zich op jouw website gedragen, is belangrijk voor zoekmachines. Dit omvat hoe ze klikken op zoekresultaten en hoe snel ze de site verlaten. Daarom controleren we tijdens de audit verschillende technische aspecten zoals laadsnelheid, kwaliteit, navigatie en de juiste implementatie van gestructureerde gegevens. We kijken ook naar hoe gebruikers met je website omgaan

Uit de SEO-analyse leer je:

Hoe laat ik meer mensen klikken op mijn website? Hoe maak ik mijn website sneller? Werkt mijn website goed op mobiele telefoons? Welke artikelen of informatie op mijn website interesseert mensen? Hoe verbeter ik de gebruikerservaring op de website?

5

Concurrentieanalyse

Op dit punt leer je op welke positie jouw website staat ten opzichte van andere websites en welke methoden andere bedrijven gebruiken. Dit is een belangrijk onderdeel van de website-audit dat we in overweging nemen bij het opstellen van een actieplan

Concurrentieanalyse helpt bij het beantwoorden van de volgende vragen:

Hoeveel bezoekers vinden de websites van concurrenten in zoekopdrachten? Hoe ziet mijn website eruit in vergelijking met die van concurrenten? Welke zoekwoorden zijn voordelig voor concurrenten maar gebruik ik niet? Wat is de reputatie van mijn website in vergelijking met concurrenten?

Geloof ons niet, maar geloof onze klanten

Ervaar zelf dat onze klanten tevreden zijn over ons werk. Kijk wat ze zeggen over ons bedrijf en onze diensten

Veelgestelde vragen en antwoorden

Krijg antwoord op de meest voorkomende vragen die je kunt hebben als je met ons samenwerkt.

We zetten de webshop pas online op het moment dat jij helemaal tevreden bent. Dus ben jij nog niet tevreden? Dan zijn wij simpelweg nog niet klaar en moeten we nog aan de bak. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Er zijn twee opties:

Je schrijft zelf de teksten voor de webshop.

Je bestelt de diensten van onze copywriter voor het schrijven van unieke teksten voor je producten. Wij raden af om informatie van andere websites te kopiëren, omdat dit in de toekomst een negatieve invloed kan hebben op de zoekmachineoptimalisatie van de website. Daarnaast schend je ook nog eens de auteursrechten en kan je website worden bestraft in de zoekresultaten. Onze copywriter staat klaar om de meest unieke teksten voor jouw webshop te tikken!

De hosting op een webshop verwijst naar de dienst waarbij de bestanden en gegevens van een webshop worden opgeslagen op een server die toegankelijk is via het internet, waardoor de webshop beschikbaar wordt voor bezoekers om te bekijken en te gebruiken. Hostingproviders beheren en onderhouden deze servers, zodat webshops 24/7 online kunnen blijven.

Een domein is het online adres van de webshop, oftewel de locatie ervan op internet. Technisch gezien is een domeinnaam een ​​registratie in een database. Wanneer een gebruiker een domeinnaam invoert in de adresbalk van een browser, begrijpt de computer welke website/webshop moet worden getoond en onder welk adres het verzoek moet worden verzonden.

Als je nog nooit eerder met het registreren van een domein en hosting te maken hebt gehad, kunnen wij deze taak voor je uitvoeren en alles op jouw gegevens registreren. We registreren geen domeinen op onze gegevens en eigenen ons geen domeinen of hosting toe.

Je kunt direct contact met ons opnemen door ons te bellen. Je kunt ook ons contactformulier invullen en je wensen beschrijven. Wij zullen dan op een later moment contact met je opnemen. Via het formulier kun je bijvoorbeeld antwoord geven op de volgende vragen:

Wat voor bedrijf heb je (welke producten of diensten verkoop je)?
Waarom heb je een website/logo/naamgeving/advertenties nodig (wat wil je aan bezoekers overbrengen)?
Wat heb je al (logo, huisstijl, foto’s, teksten voor de website, etc.)?
Hoe snel wil je het eindproduct hebben?

We zullen je razendsnel terugbellen en de details uitgebreid met je bespreken.

De betaling gebeurt eigenlijk altijd in twee termijnen. De eerste 50% betaal je vóór lancering van de webshop en de andere 50% betaal je binnen 14 dagen ná lancering van de webshop.

Wij blinken uit in snelheid, maar het bouwen van een webshop duurt over het algemeen iets langer dan het bouwen van een website. Vanaf het moment dat jij hebt besloten met ons in zee te gaan, gaan wij keihard aan het werk. We kunnen binnen 10 werkdagen je webshop in de lucht hebben. Met ons bespaar je zowel tijd als geld.

Laat een berichtje achter

Wij houden van contact. Gebruik dit formulier om vragen te stellen, een project te bespreken of ideeën en suggesties te delen. Je kunt ook contact met ons opnemen per telefoon, e-mail of door naar ons kantoor in Dronten te komen. De koffie staat voor je klaar!

‘Een website is de eerste indruk voor een potentiële klant’

Bjorn Livestro

Mede-Oprichter